Listen to Kung Maaalala Mo on the English music album Ill Never Go by Erik Santos only on JioSaavn. Walang hanggan Di bat yan ang sumpaan Ikaw pa lang ang mi.


Erik Santos Loving You Now Amazon Com Music

Iniibig kita ng higit sa buhay ko.

Erik santos kung maaalala mo. Erik Santos - Kung Maaalala Mo Lyrics. Also see Camelot duration release date label popularity energy danceability and happiness. Erik Santos Kung Maaalala Mo.

Listen to Kung Maaalala Mo - original on Spotify. Sana Bukas Pa Ang Kahapon. Download song or listen online free only on JioSaavn.

Walang hanggan Di bat yan ang sumpaan Ikaw pa lang ang minahal ko nang lubusan Iniibig kita ng higit sa buhay ko Tanging sayo lang nag. Walang hangganDi bat yan ang sumpaanIkaw pa lang ang minahal ko nang lubusanIniibig kita ng higit sa buhay koTanging sayo lang nagkakulay ang mundoBakit na. Walang hanggan Di bat yan ang sumpaan Ikaw pa lang ang minahal ko nang lubusan Iniibig kita ng higit sa buhay ko Tanging sayo lang nagkakulay ang mundo Bakit.

Kung Maaalala Mo Lyrics. Erik Santos Song 2016. Kung Maaalala Mo song by Erik Santos now on JioSaavn.

Key and BPM for Kung Maaalala Mo by Erik Santos. Bakit nagbago akoy iniwan mo Kung maaalala mo Nandito lang ako Di pa rin nagbabago Kung maaalala mo Mga pangako ko sayo Ay di pa rin nababago Kung sakaling magbago. Kung Maaalala Mo - Erik Santos Karaokefrom Loving You Now 2005 albumLyricsWalang hangganDi bat yan ang sumpaanIkaw pa lang ang minahal ko nang lubusa.

The lyrics of Kung Maaalala Mo song by Erik Santos from the album Erik SantosLoving You Now 2005. More by Erik Santos.

Play online or download to listen offline free - in HD audio only on JioSaavn. All I Want This Christmas Repackaged Erik Santos The Jim Brickman Songbook Face-Off. Listen to Kung Maaalala Mo on Spotify.

Walang hanggan Di bat yan ang sumpaan Ikaw pa lang ang minahal ko nang lubusan Iniibig kita ng higi. English music album Loving You Now. Erik Santos - Kung Maaalala Mo.

Erik Santos Song 2005. Di bat yan ang sumpaan. Tanging sayo lang nagkakulay ang mundo.

Kung Maaalala Mo Lyrics. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Walang hanggan Di bat yan ang sumpaan Ikaw pa lang ang minahal ko nang lubusan Iniibig kita ng higit sa buhay ko Tanging sayo lang nagkakulay ang mundo Bakit nagbago akoy iniwan mo Chorus Kung maaalala mo Nandito lang ako Di pa rin nagbabago Kung maaalala mo.

When thursday weekend waves youAfter work - short meet ups with qatar family to have some fun and relaxing day after so much stressful workOrig. Im listening to Kung Maaalala Mo by Erik Santos Lets enjoy more music on JOOX. Listen to Kung Maaalala Mo from Erik Santoss Loving You Now for free and see the artwork lyrics and similar artists.

Bakit nagbago akoy iniwan mo. Ikaw pa lang ang minahal ko nang lubusan. Get DJ recommendations for harmonic mixing.


Free Direct Download Nonstop Mp3 Music Erik Santos Nonstop Mp3 Song