3 Ayaw kamo pagsimba ug laing dios gawas kanako. Video Opsiyon sa pag-download sa mga video Tungod Niini Ako Mianhi sa Kalibotan.


10 1 1 631 3677 Pdf Pdf

Contextual translation of sa tibuok kung kasing kasing into English.

Ginoo kung hesukristo nagabasol ako sa mga sala. Ang mga pag-ampo ug mga halad nga atong ginahimo ngadto sa Dios walay kahulogan Kaniya kon kini dili nagagikan sa usa ka kasingkasing nga puno sa gugma alang sa Dios ug alang sa atong isigkatawo. ANG Pag-ampo sa Ginoo sumala sa gipahayag ni Jesu-Kristo diha sa Wali sa Bukid makaplagan sa Bibliya diha sa Mateo kapitulo 6 mga bersikulo 9 hangtod sa 13Sa wala pa ipahayag kini nga pag-ampo si Jesus miingon. Kung gayon ibigay ninyo sa Cesar ang sa Cesar at sa Diyos ang sa Diyos Mateo 2221 Unang Pagbasa.

Silotan ko ang mga nakasala kanako. Madalas tayong nagkukuwento ng mga pangyayaring nasaksihan o naranasan subalit kung minsan hindi malinaw ang paghahatid natin ng mensahe dahil na rin sa kakulangan ng mga detalye o kaya naman ay napaghahalo-halo natin kayat maging ang kausap natin ay nalilito kung nababago ang mga. Panahon sa Memoryal kita naghandom sa kamatayon ni Jesus usa ka kamatayon nga nagtuboy sa pagkasoberano ni Jehova.

Sama sa mga tawo nga human modawat Kaniya nga mahinangpon pipila ka adlaw ang milabay karon nangayo na nga ipalansang si Jesus sa krus nahimo usab kita nga mga tawo nga taphaw nag abi-abi sa mga kasoko og pagdumot og nagsalikway sa pagbasol sa nakasayop kanato. Kini nagkahulogan sa akong lawas nga maoy. Ginoo Kong Hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako Kanimo Diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan.

Ang Diyos Naghimo Gayod Kaniyang Ginoo ug Kristo Bahin I. Nagasaad ako sa malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug likayan ko ang mga kahigayunan sa pagpakasala. Ang Panihapon sa GinooUnsaon Pagsaulog.

Pagkuha kamo kini nagkahulogan sa akong lawas. Acto De Fe Esperanza Y Caridad. 1 Ang Balaang Espiritu - ang usa ka gasa nga gihatag kanato sa Dios aron kita mahimong madaugon sa atong panginabuhi isip kristohanon.

Ebanghelyo At Mga Pagbasa Sa Linggo. Gitandi sa Dios ang mga buhat sa lawasnon ug ang bunga sa Balaang Espiritu sa libro sa Galacia 516-25. Pagsusunod-sunod - Sekwensyal Kronolohikal at Prosidyural.

Gikan sa Ginoo akong nadawat kanang akong gihatag usab kaninyo nga ang Ginoong Jesus sa gabii nga siya igatugyan nagkuhag tinapay ug human makapasalamat siya nagpikaspikas niini ug miingon. Ginoo kong hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako kanimo diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan. Usa niini Adonai gihubad usab Lord apan dili upat ka dagkong letra.

Ginoo kong hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako kanimo diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan. Aduna pay ubang pulong nga gigamit sa Daang Tugon nga nagpasabot sa hataas nga posisyon. 4 Ayaw kamo paghimo ug mga dios-dios sa dagway sa bisan unsa nga anaa sa langit o sa yuta o sa tubig.

Unsaon nato pagdahom nga ang Dios makadungog sa atong mga pag-ampo kung kita dili moduol Kaniya uban sa dakong pagpaubos ug adunay mahinulsulon nga. AGIG katin-awan sa pagsaulog sa Panihapon sa Ginoo ang Kristohanong apostol Pablo nagsulat. Ginoo kong jesucristo hinumdumi ako nga makasasala.

Ang Pag-ampo sa GinooAng Kahulogan Niini Alang Kanimo. Human translations with examples. 22 Ang Panihapon sa Ginoo mao ang bugtong tinuig nga relihiyosong selebrasyon sa mga Saksi ni Jehova.

May 27 2012. Giasoy ni Marcos ang mahitungod sa tinapay nga gigamit ni Jesus sa dihang gisugdan ang Panihapon sa Ginoo. Ipadayon ninyo ang pagbuhat niini sa paghandom kanako.

Ika-29 na Linggo sa Karaniwang Panahon - 18 Oktubre 2020. 5 Ayaw gayod ninyo kini alagari o simbaha kay ako ang Ginoo nga inyong Dios abughoan. At sa atong mga sala sa kasuko pagdumot og kaawaanon maoy nakapukan Kaniya.

Ginoo Kong Hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako Kanimo Diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan. 6 Tan-awa sa sugyot 3 sa pahina 122. Haom kini tungod kay si Jesus nagsugo sa iyang mga sumusunod.

Hinirang ng Panginoon si Ciro para maging hari upang lupigin ang mga bansa at alisan ng. Samahan NG OFW Visaya. Diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala Pagusab.

Ang tawo nga matinud-anong nagsunod sa pulong sa kaalam hingpit kon kana nga balaod ang hisgutan. Si Jesus maisogong nagtudlo sa kamatuoran bisag grabeng gisupak sa iyang mga kaaway. Ginoo kong hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako kanimo diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan.

Samtang sila nagpadayon sa pagpangaon siya nagkuhag tinapay nagpasalamat nagpikaspikas niini ug naghatag niini kanila ug nag-ingon. Pagkat-on sa pagpanudlo ni Jesus sa Mateo kapitulo 21 ug 22. Ikaw dayegon ug himayaon.

Sa dihang mag-ampo ayaw balikbalika pagsulti ang samang mga butang ingon sa ginahimo sa katawhan sa mga. Laktaw ngadto sa video. Pagbansay Sa Paghinulsul Ginoo kong Jesucristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug-os kong kasing-kasing.

Kini mao ang Pangalan sa Dios Yahweh 2 dili ang Iyang titulo o posisyon. Ang Pulong Sa Dios Biblia. Ginoo kong hesukristo nagabasol ako sa akong mga sala nga tanan sa bug - os kong kasing - kasing tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw sa tanan tungod kay nahigugma ako kanimo diyos ko hingpit nga kaayo ug takus sa tibuok kong gugma nagasaad ako ug malig-on nga dili na ako makasala pag-usab ug nga likayan ko ang mga kahigayonan.

Kung susuriin ang kasaysayan ng rehiyon malinaw na may malalim na ugat ang suliranin ng mga naninirahan dito. GINOO o Ginoo sa Daang Tugon Sa Daang Tugon ang Ngalan sa Dios kanunayng gihatagan sa Ingles nga mga Biblia nga LORD 1 sa upat ka dagkong letra. Ang usa ka tawo mahimong hingpit sa pipila ka mga butang ug dili sa uban.

Santos uyamut nga birhen i-ampo mo ako. Dili ako gusto nga may lain kamong simbahon. Giingon sa Bibliya nga kinahanglan natong magmada-ugon sa atong mga sala ug kini pinaagi niining mga butanga.

Kon kita naghinulsol sa atong mga sala ug nabunyagan alang sa kapasayloan niini kita hingpit kon kana nga butang ang hisgutan. Ginoo Kong Hesukristo nagabasol ako sa tibuok kong kasing-kasing og naligotgot ako sa tanang mga sala tungod sa kahadlok nga mapildi ko ang langit ug maangkon ko ang impyerno apan labaw na gyud tungod kay nahigugma ako kanimo. Linggo ng Misyong Pandaigdigan.

Nahigugma ako kanimo labi sa nga tanan. Sa isang makasaysayang kumperensyang ginanap sa pagitan ng Lumad Moro at mga settlers noong nakaraang Pebrero lumabas na madami sa mga sala-salabat na problema sa rehiyon ay nakaugat sa di pagkilala ng pamahalaan sa kanilang.


Ilonggong Kristiano Ginoo Ko Jesu Cristo Ginoo Ko Jesu Cristo Nagahinulsol Ako Sang Akon Mga Sala Nga Tanan Kay Ikaw Ang Labing Maayo Nga Nag Antos Ka Sang Kasakit Kag Namatay Sa Paghigugma Sa