Chorus Kanimo lang ako magadayeg Kanimo lang igatugbaw ang tingog ko Ang presensya Mo ang kalipay ko Kanimo lang ako magasangpit Amahan ko. Dili Ako Mabuhi kung wala ka Tagbilaran City.


Pangkalawakan Memes Photos Facebook

Dili ko mabuhi Ginoo Kon wala ka kanako Magkaguliyang ang kinabuhi ko Kon malayo ako Kanimo.

Dili ko mabuhi kung wala ka. Wa koy mahimo kung way tabang gikan Nimo. Chorus Kay Ikaw lamang Oh Dios Tinugdan ning tanan Sa sinugdan ug sa katapusan Ang imong ngalan gayud mahimaya Kay Ikaw lamang Oh Dios. Nagapangita sa katagbawan Mo.

Sa Sinugdan ug sa katapusan. Wala madugay pagkahuman nga nadayagnos si Jennifer Digmann nga adunay daghang sclerosis kinahanglan nga magsugod siya sa paggamit og mga tabang sa paglihok sama sa usa ka baston walker ug sa katapusan usa ka wheelchair. Refrain Wa koy mahimo kung way tabang gikan kanimo Anaa Kanimo ang kahimu-an sa tanan.

Kay Ikaw lamang O Dios. Dili Ako Mabuhi kung wala ka Tagbilaran City. Repeat 1st 2nd stanzas Chorus.

Kay Ikaw ang giya ning kinabuhi-a. Anaa Kanimo ang kahimu-an sa tanan. Dili Ako Mabuhi kung wala ka Tagbilaran City.

Bi an kung dili ko makita kung un a ang gii ip a kadaghanan nga u a ka tambal alang a M a akong kinabuhi wala kini gipa abut nga wala. Kini ama a gipangutana kung un a ang u a ka butang nga kinahanglan nimo aron mabuhi a u a ka di yerto nga i la. Bisan pa sa iyang kahadlok ug kabalaka kini kung giunsa siya natabangan.

Mao to 10 ang akong gipiliU a ka healthcare provider nga naghatag kanimo bug-o nga pag alig a katinuud nga iya adunay labing gu to nga intere U a ka plano a. Ang Imong pulong Maoy akong kadato Alang kanako labaw Ka sa tanan Ikaw ang akong katagbawan. Wanna inspire other people to know more about God.

Ang pag ulay nga maabut ang u aka butang nga dili nimo mabuhi kung wala ka adunay M u a ka tinuud nga noggin-twi ter. Ang kinabuhi ko gikan Kanimo Nagapangita sa katagbawan Mo Dili ko mabuhi kung wala ka Kay Ikaw ang giya ning kinabuhi-a. Gipangutana ka namo.

Dili ako mabuhi nga walay paglaum. Kung adunay ka M un a ang u a ka butang nga dili nimo mabuhi nga walaPaglaum. See posts photos and more on Facebook.

Kanimo Lang By Victory Band I Acoustic Cover I Dili Ko Mabuhi Ginoo Kung Wala Ka Kanako Make use of your site Shut on their own as well as their own windows and delay the closing in their app Accessibility your Connection to the internet Use your music library backgroundMediaPlayback Use details stored on an exterior storage product Access your Connection to the internet and work as a server. Dili ko mabuhi kung wala Ka. Share your videos with friends family and the world.

Kanimo Lang I Religious Song I Awit-Papuri sa Diyos. Dili Ako Mabuhi kung wala ka Tagbilaran City.


Soldier Of God Photos Facebook